Орієнтовна
структура узагальненого опису педагогічного досвіду
1.Тема досвіду (на одній сторінці).
2. Стислі відомості про носія досвіду (у вигляді анкети
на одній сторінці).
3.Обґрунтування актуальності досвіду, значення його для
вдосконалення навчально-виховного процесу (до 0,5 – 1 стор.).
4. Аргументація необхідності його вивчення й поширення
відповідно до загальноосвітніх та регіональних завдань, соціальної значущості,
спрямованості на подолання суперечностей та недоліків масової педагогічної
практики (до 1 стор.).
5. Визначення виду досвіду за характером новизни – новаторський* чи раціоналізаторський**(див.
додаток до 1 стор.).
6. Визначення наукової основи досвіду: які наукові
теорії, положення, розробки використовує автор для вдосконалення навчально-виховного
процесу (виокремити властиві лише автору досвіду підходи до раціоналізації
своїх ідей, застосування модифікованих форм і методів педагогічної чи
управлінської діяльності, що дають високий результат), (1 – 1,5 стор.).
7. Суть (технологія) досвіду: за допомогою яких форм,
методів, прийомів, способів діяльності автор досягає реалізації ідеї досвіду
(до 0,5 – 1 стор.).
8. Особливості педагогічної системи носія досвіду,
педагогічні закономірності, на які спирається досліджуваний досвід, конкретні
зразки педагогічних напрацювань (до 1 сторінки).
9. Врахування у досвіді роботи психологічних особливостей
учнів (0,5 стор.).
10. Результативність досвіду на основі аналізу
показників:
1) особистісного
розвитку учнів, сформованості в них громадянських, полікультурних, мовних та
інших компетенцій;
2) навчальних
досягнень та наявності навичок пошукової діяльності (до 1 стор.).
11. Можливості та умови використання даного досвіду в
педагогічній практиці (0,5 – 1 стор.).
12. Рекомендації щодо
використання досвіду у навчально-виховному процесі (1-2 стор.).
13. Додатки (ілюстрації, таблиці, описи, діаграми, що
доповнюють суть досвіду), (за пропозиціями
учителя).
Матеріали з досвіду роботи наступних
учителів подати у відділ освіти, згідно дат ( у електронному варіанті, на
дисках).
Додаток
*Новаторський
досвід – передбачає діяльність, спрямовану на суттєві зміни в
навчально-виховному процесі; діяльність має елементи новизни, творчого пошуку,
оригінальність, спрямована на вирішення найбільш актуальних проблем навчання і
виховання.
**Раціоналізаторський
досвід –
передбачає діяльність, пов’язану з творчим, оригінальним, притаманним тільки
цьому педагогу використанням відомих форм і методів із внесенням елементів
новизни; діяльність, спрямовану на підвищення ефективності педагогічної праці,
її оптимізацію.
До вашої уваги досвід роботи
Знайомтеся досвід: Бецько Роза Іванівна
Шановні колеги ! Хай стануть вам у пригоді матеріали! Звертайтеся
ВідповістиВидалитивітання Розі Іванівні!
ВідповістиВидалити